תמנון הינה רשת אופנה ישראלית, המספקת ללקוחותיה הנאמנים שירות מהיר ואפקטיבי.
אנשי מוקד שירות הלקוחות של החברה, זמינים לקבל פניות מסוגים שונים – שאלות, בעיות ובקשות מיוחדות, והם משתדלים לתת את המענה המדויק ביותר לכל דורש. מבחינת החברה – הלקוחות הם במרכז העניינים, מה שמורגש מאד באופן שבו החברה מתייחסת אל כל לקוח ולקוח. נציגי המוקד מספקים שירות איכותי עם המון כבוד וסבלנות.
מוקד שירות בטלפון
נציגי המוקד הטלפוני מביעים נאמנות לחברה, וגם נאמנות ללקוחותיהם. הם מודעים לעובדה שמתן שירות מצוין כרוך ביצירת תקשורת עם הלקוח, ניהול שיחה אמיתית שתוביל בסופו של דבר למציאת פתרון שהלקוח יהיה שבע רצון ממנו. כמו כן, החברה מודעת לכך שלעתים ההמתנה למענה האנושי יכולה להיות מאד מייגעת – על כן משקיעה את מיטב מאמציה בגיוס נציגי שירות נוספים, כך שמספר רב של פניות יטופל באותה הזמן והמענה הראשוני יהפוך זריז יותר. כדאי לציין שהחברה מגייסת רק אנשים בעלי תודעת שירות גבוהה והרבה אמפתיה.
מבטיחים ומקיימים
לעתים לקוחות נתקלים בבעיות מורכבות שנדרש זמן רב יותר על מנת לטפל בהן. נציגי שירות הלקוחות של תמנון לוקחים זאת בחשבון, ומתאמים עם כל לקוח תאריך לעדכון במצב הפנייה. במידה וקבעו תאריך עם לקוח, הם יעמדו בהתחייבות, כי נתנו את מילתם. אמינות הינה אחד הערכים הכי חשובים במתן שירות מוצלח, והחברה בהחלט נותנת לזה תוקף.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות תמנון
בטלפון: 073-2331136