חברת תלמה יוניליוור (unilever) היא חברת מזון ישראלית, מהגדולות והחשובות בארץ. הקשר בין תלמה לחברת unilever התחיל עם רגע הקמתה של תלמה, והוא ממשיך לשגשג עד היום. בין מוצרי החברה משוּוַקים מוצרי בסיס שונים, רטבים, חטיפים, ושלל דגני בוקר, שהפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום בישראל. כ-80% מהמשפחות בישראל צורכות את מוצרי החברה, והיא ידועה גם בריבוי הייצוא של מוצריה לחו"ל.
מוקד שירות לקוחות טלפוני קשוב ללקוח
בחברת תלמה יוניליוובר מייחסים חשיבות רבה לדעתו של הציבור בנוגע למוצרי החברה ולכלל שירותיה. החברה מפעילה מוקד שירות לקוחות טלפוני, המאפשר לצרכנים להפנות את כל שאלותיהם ובקשותיהם לנציגי השירות. הנציגים מוסמכים לטפל בכל בעיה שמופנית למוקד הטלפון של החברה. כמו כן, ניתן להתקשר לקו הטלפון של תלמה יוניליוור ולקבל מידע בנושאים הקשורים למוצרים השונים ולפעילות של תלמה יוניליוור.
על מוקד הטלפון של תלמה יוניליוובר
מספר הטלפון של תלמה יוניליוובר הוא הכתובת לכל פניה, בנושאים כמו יחסי ציבור, דוברות, מוצרים ומותגים, ובכל נושא אחר. במקרה של תלונה על מוצר, יש להכין את פרטי המוצר לפני חיוג מספר הטלפון של החברה: השם המדויק, תאריך הייצור והברקוד. רצוי לפרט ככל הניתן את סוג הבעיה, בכדי שהנציגים יידעו לטפל בה בצורה הטובה ביותר.
שירות לקוחות ברמה אישית
בחירת הנציגים וההשקעה בהכשרתם נובעת מהתפיסה כי שירות לקוחות שמבין את צרכי הפונה, הוא הבסיס לקיומו של קשר ראוי בין מוכר לקונה. כל התקשרות עם מספר הטלפון של תלמה יוניליוור מטופלת על ידי הגורם המומחה בתחומה, ותיתן את המענה המיטבי בנושא, לצד יחס אישי והבנה מקסימלית של הלקוח.
לשירות הלקוחות של יוניליוור ותלמה חייגו
המוקד עומד לרשותכם בין הימים א'-ה', בשעות 08:00-17:00.
שיחת חינם: 1-800-780-780