שירות לקוחות רצ פלוס
כולנו רוצים ליהנות משליחויות מהירות לכל הארץ. לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד יודעים שמהירות היא ערך חשוב מאוד בעת בחירת שירותי שילוח ולכן תמיד נבחר בחברה המסוגלת לספק לנו את זה בזכות צי רכב גדול או בזכות פריסה של מרכז שירות בנקודות רבות ברחבי הארץ. רצ פלוס היא אחת מאותן חברות אמינות המבינות את החשיבות של שילוח מהיר ללקוח שלהן ולכן מפעילה מערך שירות לקוחות רחב למתן שירותי שילוח יעילים לכל הארץ.
שירות לקוחות על פי רצ פלוס
רצ פלוס מפעילה מוקד טלפוני אליו יכולים לקוחות פוטנציאלים להתקשר על מנת לקבל מידע כולל על שירותי השילוח של החברה וכן להתחבר ולהפוך למנויים פעילים שלה.
טלפון מהיר למוקד שירות רצ פלוס יאפשר לכל לקוח, פרטי או עסקי, לקבל תמונה מלאה של שירותי החברה ולהתאים, יחד עם נציג השירות במוקד טלפוני, את המפרט לצרכיו האישיים או העסקיים.
במוקד שירות ניתן גם לקבל מידע עדכני לגבי מצבו של משלוח קיים וזה בזכות מערכת מתקדמת למעקב אחר שילוחים בה משתמשת החברה. בנוסף לשירות טלפוני מפעילה החברה מערכת מקוונת לביצוע הזמנת שליחויות ומעקב אחריהן וכתמיכה בה מציעה מוקד טכני מיומן. ניתן לפנות למוקד טכני רצ פלוס בכדי לקבל הסברים על אופן השימוש במערכת ובכדי לקבל מענה לבעיות, באם נתקלתם בכאלו.
אם גם אתם מעוניינים בשירות לקוחות יעיל ואיכותי, אתם מוזמנים לפנות למוקד טלפוני רצ פלוס לקבלת מידע נוסף על שירותי החברה בטלפון: 03-6889898
לשירות לקוחות-בירור מצב משלוח: service@ratz.co.il
טל – 03-6889898
פקס – 03-6873454
דוא״ל – office@ratz.co.il
כתובת – החרש 10, תל אביב (לחצו למפה)
מיקוד – 6761305
שעות פעילות
משרד רצ פלוס: א׳-ה׳ 17:00 – 08:00
מרכז לוגיסטי ראשי: א׳-ה׳ 20:00 – 08:00