שירות לקוחות פסגות

פסגות היא חברת השקעות מהגדולות והמובילות בארץ, המטפלת בהון של לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. החברה מתמחה בקרנות נאמנות, קרנות השתלמות ותעודות סל, ניהול תיק השקעות, קופות גמל ופיצויים, ברוקראז' ועוד. כמו כן, החברה פועלת בתחום המחקר, ומפעילה מנגנון אכיפה פנימי במטרה לייעל את שירותיה כך שיגיעו לרמה הטובה ביותר.

מוקד הטלפון של פסגות –לכל שאלה
פסגות מפעילה מוקד שירות לקוחות טלפוני אמין, פרטני ואיכותי. בחיוג למספר הטלפון של פסגות, ניתנות תשובות לשאלות ובירורים בנושאי תשואות ורווחים, אחוזי ריבית, מניות, טפסים, מסלולים ועוד. צמיחת החברה בהווה ובעבר ממשיכה להוכיח את עצמה גם במתן שירות לקוחות יעיל.

מה חשוב לדעת על מספר הטלפון של פסגות?
מחלקת שירות לקוחות טלפוני של חברת פסגות פעילה בין השעות 17:00 – 08:00בכל יום חול, וניתן לקבל בה מידע על תשואות, רווחים, אחוזי ריבית ועוד. רצוי להתקשר בשעות הצהריים, ובמקרה של זמן המתנה ארוך ניתן להשאיר הודעה קולית והנציגים יחזרו אל הפונה ברגע שיוכלו.

הנציגים של פסגות
כמו במחלקות אחרות בחברה, פסגות מצטיינת במחלקת שירות לקוחות בזכות עובדים מסורים. נציגי השירות מלווים את הפונה מרגע חיוג מספר הטלפון של פסגות ועד לסיום השיחה. מוניטין החברה מתבסס בראש ובראשונה על הקשר הראשוני והישיר עם אנשי הקשר, וההשקעה לאורך זמן מדברת בעד עצמה. נציגי מוקד הטלפון של פסגות הם למעשה חלק אינטגרלי מהצלחתה של החברה.

צריכים את הטלפון של פסגות?

פסגות ניירות ערך:

טרייד: 073-7704000
פרו: 5716*, 073-7968799
ניהול תיקים: 073-7968851



פסגות קרנות נאמנות:

073-7770000