מטרנה היא החבר הגדולה בארץ למזון תינוקות, המשווקת מאכלים שונים כגון מחיות, מזון רך ותחליפי חלב. במוצרי החברה ישנה הקפדה על תזונה נכונה עבור התינוקות, והם משוּוַקים גם לארצות בחו"ל, כמו קנדה וצרפת.
שירות לקוחות טלפוני מעל ומעבר
מטרנה מבינה את הצורך במתן מענה מהיר לשאלות מסוגים שונים, הקשורים לתזונת התינוק ולמוצרי החברה. לשם כך הוקם מוקד שירות לקוחות טלפוני הכולל שירותים נלווים מיוחדים. המתקשרים לקו הטלפון של מטרנה יכולים ליהנות מייעוץ רפואי של צוות מומחים מבית החולים אסף הרופא, וכן לשוחח עם יועצות תזונה, יועצות הנקה ושינה. בכל נושא אחר הקשור במוצרי מטרנה ישמחו לטפל נציגי השירות, המיומנים לענות לשאלות מתחומים רבים.
איזה מידע אפשר לקבל במערך שירות לקוחות?
מספר הטלפון של מטרנה נותן מענה ישיר ובזמן אמת לכל בעיה, החל משאלות שמתעוררות בזמן ההריון ועד לשלבים מתקדמים יותר בהתפתחות התינוק. המלצות על מינונים, סוגי התחליפים, התפתחות ותופעות לוואי שונות – כל המידע ניתן בקו הטלפון של מטרנה.
מקצועיות ואמינות
מספר הטלפון של מטרנה הוא שם נרדף לאיכות ומקצועיות. מלבד רגישותו של נושא תזונת תינוקות, במטרנה מבינים כי מערך שירות לקוחות הוא חשוב בפני עצמו, ומופעלת חשיבה רבה בחידוש ושיפור הפעילות במוקד הטלפון של החברה. לצד הקשיים הרגשיים שעשויים להתעורר בשלבים שונים של תזונת התינוק, במטרנה לא מתפשרים על רמה גבוהה של דיוק ואחריות כלפי הלקוחות.
לשירות הלקוחות של מטרנה
חייגו 1-800-32-33-33