הכל אודות מרכז המידע של ההוצאה לפועל
מערכת ההוצאה לפועל היא בעצם הגוף האוכף את פסקי הדין של בתי המשפט והיא פועלת על פי חוק ההוצאה לפועל התשכ"ז-1967. מדובר בגוף ממשלתי המיישם החלטות כדין הכוללות משכנתאות, שטרות ועוד החלטות על בסיס תביעות שניתנו על ידי גופים שונים. כיום גם להוצאה לפועל יש שירות לקוחות וכל אחד יכול להוציא מאתר האינטרנט את מספר הטלפון של רשות הגביה.
מרכז המידע של ההוצאה לפועל – הכרחי לפעילות מול לקוחות
גם להוצאה לפועל יש לקוחות ולצורך העניין נדרש שירות טלפוני מהיר ואמין, שכן מרכז מידע בגוף שכזה הכרחי מתוקף אופי הפעילות והרגישות הנדרשת. המידע יכול לכלול גם תקנות והליכי בירור לפעילות השוטפת של ההוצל"פ ומעבר לכך גם קשר לפניות הציבור.
מרכז המידע של ההוצאה לפועל – מוקד שירות פעיל לאורך היום
לכל מי שיש שאלה או בעיה, מוזמן תמיד לפנות לשירות לקוחות או מרכז מידע ארצי כדי להבהיר נקודה מסוימת. חשוב תמיד לדעת שיעילות היא חלק מאופי הפעילות של רשות הגביה בכלל ומערכת ההוצאה לפועל בפרט ולכן נדרשת זמינות וכל שירות טלפוני, פקס ואף עבור מכתבים ודואר אלקטרוני אפשרי קיים במערכת. כל פניה מתקבלת ומטופלת בזמן המהיר ביותר.
מרכז המידע של ההוצאה לפועל – לפנות ולהיענות
מרכז מידע ארצי של ההוצאה לפועל. חשוב מאוד לציין שיש גם להפנות את התלונות באמצעות טפסים, אותם ניתן להוריד דרך האתר של רשות האכיפה והגביה.
מוקד המידע והשירות של רשות האכיפה והגבייה 35592*
- תאריך פרסום16.08.2020
מוקד השירות והמידע של ההוצאה לפועל והמרכז לגביית קנסות מאפשר לכם לקבל מידע, לשלם חובות בכרטיסי אשראי, לזמן תורים ללשכות הוצאה לפועל, לקבל סיסמה לאזור האישי ופעולות נוספות ללא הצורך לצאת מהבית ולהגיע ללשכהשתפו:
טלפון של מוקד המידע והשירות
- טלפון ראשי: 35592*
- לחיוג מטלפון קווי: 073-2055000
שעות פעילות המוקד
- ימים א' – ה' בין השעות 8:00 – 18:00
- ערבי חג בין השעות 8:00 – 12:30
זימון תורים ללשכות הוצאה לפועל ולמרכז לגביית קנסות באמצעות מוקד המידע והשירות הטלפוני
קבלת שירות פרונטלי תתבצע בזימון תור בלבד.
- זימון תור ללשכות ההוצאה לפועל – ניתן לזמן תור באמצעות אתר אינטרנט ואפליקציית My Visit, באמצעות טופס פנייה ללשכות ההוצאה לפועל או באמצעות מוקד המידע והשירות הטלפוני.
- זימון תור למרכז לגביית קנסות – ניתן לזמן תור באמצעות מוקד המידע והשירות הטלפוני בלבד.
- לשם זימון תור יש להתקשר בטלפון 35592* בשעות הפעילות המוקד: בימים א' – ה' בשעות 8:00-18:00.
- אנשים עם מוגבלות שמיעתית יוכלו לזמן תור ולקבל שירות ממוקד המידע באמצעות הדואר האלקטרוני moked@eca.gov.il.
למידע נוסף אודות זימון תורים ללשכות הוצאה לפועל – לחצו כאן.
תשלום חובות באמצעות מוקד המידע והשירות הטלפוני
תשלום חובות בהוצאה לפועל
ניתן לשלם בכרטיס אשראי של בעל החוב עד סכום של 20,000 ₪. ניתן לשלם באמצעות כל סוגי הכרטיסים.
- ניתן לשלם את החוב בתשלום אחד או לפרוס את החוב ל- 3 עד 24 תשלומים. במקרה של פריסה לתשלומים, מדובר בתשלומי קרדיט נושאי ריבית. סכום החוב הכולל עלול להיות גבוה יותר.
- ניתן לשלם את החוב באמצעות נציג אנושי בשעות הפעילות או באמצעות מוקד תשלום אוטומטי הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
- ניתן לקבל שובר לתשלום במזומן בסניפי הדואר.
מומלץ לשלם את החוב באמצעות אתר התשלומים הממשלתי. למעבר לתשלום מאובטח – לחצו כאן
תשלום חובות במרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות
ניתן לשלם בכרטיס אשראי חובות בתיק בסכום של עד 35,000 ₪.
החיוב בכרטיס אשראי יכול להיות בתשלום אחד או ב- 3 עד 18 תשלומים. במקרה של פריסה לתשלומים, מדובר בתשלומי קרדיט נושאי ריבית. סכום החוב הכולל עלול להיות גבוה יותר. ניתן לשלם באמצעות נציג אנושי בשעות הפעילות או באמצעות מוקד תשלום אוטומטי הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.מומלץ לשלם את החוב באמצעות אתר התשלומים הממשלתי. למעבר לתשלום מאובטח – לחצו כאן
ערוץ הצ'אט עם נציג שירות ובמענה אוטומטי
באמצעות צ'אט עם נציג אנושי ניתן:
- לקבל מידע כללי על תהליכי העבודה ברשות
- לקבל סיוע בהתמצאות ותמיכה טכנית באזור האישי
- הצ'אט עם נציג שירות פועל בשעות פעילות המוקד: בימים א' – ה' בשעות 8:00 – 18:00
שירות הצ'אט האוטומטי מאפשר קבלת מידע ללא נציג אנושי על התיק. כגון:
- גובה החוב – עדכני בתיק
- תאריך בו התקבלה החלטת רשם אחרונה בתיק.
- תזכורת על דיון ומועד להגשת לתגובה להחלטה
- תאריך וסכום תקבול אחרון,
- סטאטוס התיק – האם התיק פתוח או סגור.
- סטאטוס החייב בתיק – האם התיק פתוח או סגור.
על מנת לקבל שירות אוטומטי יש להיכנס לצ'אט, לבחור במענה אוטומטי, ולהזין מספר זיהוי ומספר תיק.המידע במענה האוטומטי זמין ללקוחות הרשות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
צריכים את ההוצאה לפועל?
חייגו 35592*