שירות הלקוחות של קבוצת הוניגמן ו – TNT, הינו בעל סטנדרטים ברמה בינלאומית.
אנשי המוקד מעניקים ללקוחות מענה אמין, מהיר ואיכותי, בהתאם לצורכיהם. לקוחות יכולים לפנות למוקד הטלפוני או האינטרנטי בכל שאלה, בעיה או בקשה, באפשרותם גם להביע את דעתם על הקולקציה או על התנהלות הסניפים ובכך לאפשר לאנשי החברה להשתפר ולעשות את תפקידם על הצד הטוב ביותר.
שירות לקוחות בטלפון
לקוחות הוניגמן ו – TNT יכולים לפנות אל נציגי השירות במוקד הטלפוני במהלך שעות הפעילות, ולשתף אותם למשל בחוויית קנייה בסניף בו ביקרו, ובמידה והמקרה יצריך
טיפול – הוא יועבר באופן מיידי להנהלת הרשת. חשוב לפרט עד כמה שניתן את המקרה, על מנת לקבל את המענה הממוקד ביותר מאנשי המוקד. אם לדוגמא לקוח בעל כרטיס מועדון מעוניין לברר אודות הנקודות וההטבות שנצברו בכרטיסו, הוא יכול לחייג את מספר הטלפון של הוניגמן ו – TNT, לתת את פרטיו המלאים ולקבל מענה מדויק, ללא פשרות.
במה נבדל מוקד השירות ממוקדים אחרים?
ניתן להבדיל בין מוקדי שירות בכמה פרמטרים: מהירות הטיפול, איכות, יחס ותשומת לב ללקוח. מוקד שירות לקוחות הוניגמן ו – TNT, מייחס לכל פרמטר כזה משמעות רבה, ומעניק ללקוח שירות שהוא מעבר לבסיסי, כזה שנותן לו תחושה שהוא במרכז. נציגי השירות עונים לכל פנייה באדיבות ובסבלנות, תוך מתן מענה ראשוני זריז ואיכותי – מבלי לתת ללקוח לחכות זמן ממושך.לא משנה אם מדובר בלקוח שהינו חבר מועדון או לקוח חדש –
כולם יזכו לאותו שירות מעולה ואותו יחס.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות הוניגמן ו – TNT
בטלפון: 1700702780