בלייזר הינו ירחון בהוצאת ידיעות אחרונות, ומיועד לקוראים גברים. מוקד שירות הלקוחות של בלייזר, מספק לקוראיו מענה אמין, איכותי ומדויק לכל השאלות, הבעיות והבקשות שהם מציפים. קורא בעל מנוי שמעוניין לפנות אל המוקד, יחייג את מספר הטלפון של בלייזר – מחלקת שירות לקוחות ואילו קורא המעוניין לרכוש מנוי חדש יחייג למוקד המנויים ויבצע הרשמה. כדאי לדעת שאחת לתקופה מצורפים לבלייזר מוספים כמו בגדי ים, רכבים, מוסף אופנה. וודאו שקיבלתם את המוספים המגיעים לכם יחד עם העיתון, ואם לא – אל תהססו. צרו קשר עם מוקד השירות, שיטפל במהירות בתקלה. במידה והינכם מעוניינים למסור את פנייתכם בשעה שחורגת משעות הפעילות המקובלות, אפשר להשאיר הודעה קולית 24 שעות ביממה ולקבל מענה בשעות הפעילות. יש להקפיד להשאיר פרטים מלאים, על מנת שהמוקד יוכל ליצור קשר בהקדם.
הטלפון של בלייזר
נציגי השירות במוקד הטלפוני של בלייזר הם מקצועיים ומנוסים, ויחד עם זאת מאד אנושיים, ובעלי רגישות לצרכי לקוחותיהם. הם מתייחסים לכל מקרה לגופו וברצינות הראויה, ובמידה והם מתחייבים להחזיר תשובה במועמד מסוים הם יעמדו בהתחייבותם. מוקד שירות הלקוחות דוגל ביחסי אמון בין הנציגים ולקוחות הרשת, על כן נציגי השירות ונציגיו עושים את כל מה שאפשר על מנת לשמר יחסים אלה. סבלנות, הקשבה, שירותיות ואחריות גם הן תכונות המאפיינות את נציגי המוקד הטלפוני של בלייזר, שבעזרתן כל נציג מסוגל להעניק שירות ברמה גבוהה ביותר.
צריכים את הטלפון של בלייזר?
חייגו 03-6386922