רשת חנויות הנעליים אלדו הינה בעלת שם עולמי ומוניטין גבוה, וידועה במתן שירות איכותי ומדויק ללקוחותיה. החברה מעוניינת בשמירת נאמנות הלקוחות אל המותג, לכן היא עושה כל שביכולתה על מנת לגרום לשביעות רצונם. נציגי השירות במוקד הטלפוני של נעלי אלדו הם אדיבים וסבלניים, בעלי מוטיבציה גבוהה וניסיון רב במתן שירות. לפני שאתם מחייגים את מספר הטלפון של נעלי אלדו על מנת לשאול שאלה או לשתף בחוויית קנייה, היו בטוחים שאתם מהורים בכל הפרטים החשובים – באיזה סניף מדובר, מהו המוצר, מתי אירע המקרה וכו'. כמו כן , במידה ותרצו לקבל מידע כללי יותר אודות הרכישה, נציגי השירות יוכלו לספר לכם על מיקום הסניפים ברחבי הארץ, החזרים כספיים, החלפת מוצרים, תיקונים ועוד.
טלפון של נעלי אלדו Aldo
במידה והנכם מגיעים לאחד מסניפי הרשת כדי לאתר דגם מסוים שאהבתם, אך אותו דגם אינו קיים במלאי – יש ליידע את המוכרים בחנות על מנת שמוקד שירות הלקוחות הטלפוני יוכל ליצור עמכם קשר בהמשך. הדגם יוזמן עבורכם, וכאשר יגיע לסניף תקבלו טלפון ממוקד השירות שיבקש אתכם להגיע לאסוף את ההזמנה שלכם. במידה והנכם מעוניינים לשנות את מען ההזמנה – עליכם לחייג את מספר הטלפון של נעלי אלדו ולבדוק עם נציג השירות האם זה אפשרי. ודאו שאינכם מחכים לרגע האחרון, על מנת שהבקשה תטופל ביעילות המרבית
חייגו לטלפון שירות הלקוחות של
אלדו: 02-564-2000