חברת מקורות היא תאגיד המים הארצי של ישראל. החברה פועלת מזה 75 שנה ואחראית על אספקת המים לתושבי המדינה. בזכות חברת מקורות נחשבת מדינת ישראל למובילה בעולם בתחום ההטפלה, טיהור, ייצור ושימור המים. חלק מהטכנולוגיות והמודלים המתקדמים שפיתחה נמכרו בארצות שונות בעולם.
במה מטפל אגף שירות לקוחות בחברת מקורות?
חברת מקורות מפעילה שירות לקוחות טלפוני, ורבים סבורים שבהתקשרות עם מספר הטלפון של החברה יינתן מענה לשאלות ברמה העירונית. אך חברת מקורות למעשה פועלת בשיתוף פעולה עם תאגידי המים המקומיים, והם הכתובת לבעיות מסוג זה. שאלות בנושא דוברות, במקרים של פיצוץ צינור באזורים בינעירוניים, שאלות בנוגע לחשבונות של רשויות מקומיות ועוד, יקבלו מענה מהיר על ידי התקשרות לאגף שירות לקוחות של החברה.
יחס אישי בשירות לקוחות
חברות רבות סופגות תלונות על כך שזמן ההמתנה ארוך עד שהנציג מתפנה לשיחה באגף שירות לקוחות. בניתוב החיוג לחברת מקורות אין זמן המתנה כלל, ונציג אנושי הוא שמפנה את הלקוח לאגף הרלוונטי לבקשה, וכך ניתן לו שירות אופטימלי. לכן רצוי להכין מראש את השאלה או הבקשה, בכדי להסביר אותה לנציג.
מספר הטלפון של מקורות
מספר הטלפון של חברת מקורות זמין מהשעה 7:30 בבוקר עד 15:30 בצהרים, וניתן להתקשר מכל מכשיר טלפון. היחס האדיב והמקצועי לו זוכים הלקוחות בחיוג לקו הטלפון של חברת מקורות הוא מאפיין ייחודי וחשוב עליו שומרת החברה מאז שהוקמה ועד היום.
חייגו למקורות
בטלפון: 03-6230555