יורוקום תקשורת דיגיטלית היא היבואנית הרשמית של Panasonic בישראל, ומאפשרת לציבור בארץ ליהנות מכלל המוצרים והשירותים של החברה.
שירות לקוחות טלפוני ביורוקום
ביורוקום פנסוניק מבינים את החשש שעשוי להתעורר בקרב הציבור הישראלי בכל הנוגע למערך שירות לקוחות, כתוצאה מגודל החברה ומכשולי השפה. לכן העמידה החברה מוקד שירות לקוחות טלפוני שעונה על כל דרישות הלקוחות, וניתן בו מענה לכל סוג של פניה. אין לחשוש מכך שהחברה היא בינלאומית, להיפך, היא מומחית בהנגשת המידע לכל קהל יעד ובטיפול מקצועי בכל פנייה.
מספר הטלפון של יורוקום
מוקד הטלפון של יורוקום פנסוניק זמין לכל פונה עוד בטרם רכש את אחד ממוצרי החברה, וכן ללקוחות פרטיים ולארגונים הקיימים במערכת. מוקד הטלפון של החברה מציעה הוראות תפעול והתקנה, תמיכה, טיפול בתקלות, וכן מידע בנושאים שונים. ביורוקום פנסוניק מאמינים שקשר רציף ופתוח עם הלקוחות הוא שיוביל אותה, יחד איתם, להצלחה.
מה כדאי להכין לפני הפניה למחלקת שירות לקוחות ביורוקום?
לפני חיוג מספר הטלפון של יורוקום פנסוניק, רצוי להכין מספר דברים: במקרה של ייעוץ לגבי רכישת מכשיר, כדאי לחשוב על היכולות הנדרשות, טווח המחירים, מראה וכו'. במקרה של טיפול בתקלות, יש להכין את תעודת האחריות, וכן את פרטי הקניה, כגון נקודת המכירה והתאריך. בצורה זו תטופל הפניה במהירות וביעילות המירבית, הלקוח יחסוך זמן יקר.
לשירות הלקוחות של יורוקום חייגו ד. מדיה שירותי תקשורת בע"מ 03-6828000