רמי לוי התחיל את הפעילות סביב עניין התקשורת בדצמבר 2011, הוא בעצם היה הראשון שהוביל את רעיון של הפעלת רשת סלולרית וירטואלית. החברה היא חברת בת של רשת חנויות רמי לוי שיווק השיקמה והתקשורת של רמי לוי מתבססת על התשתיות של חברת פלאפון.
המודל העסקי של רמי לוי תקשורת מתבסס על קנייה של מלאי גדול של דקות שיחה מסרונים ונפחי גלישה סלולרית , לאחר שהוא רוכש אותם הוא מוכר אותה לצרכן במחיר קצת יותר גבוה, אך עדיין מספיק נמוך כך שלרוכשים ברמי לוי מחירים מאוד משתלמים, אומנם הלקוח מתחייב לתשלום חודשי, אך הוא משלם רק על פי צריכתו. קידומת המספרים שבהם משתמשים המפעילים הוא:
055-66, החברה אומנם מוכרת טלפונים סלולרים אך קיימת הפרדה מלאה בין קניית במכשיר לתשלום עבר דקות השימוש. כיום ישנה תוכנית ללקוחות של 17 אגורות לדקה לכל היעדים.
כמו כן ניתן לרכוש מכשירים ואביזרים למכשירים הסלולריים, החברה מספקת שירותי voice , הודעות ודאטה.
שירות לקוחות של החברה נמצאת הסניפים של רמי לוי המפוזרים ברחבי הארץ מן הצפון עד הדרום.
צריכים את מוקד שירות הלקוחות של רמי לוי? שירות הלקוחות
בטלפון 076-8888-600
או 123* (שיחת חינם למנויי רמי לוי)