שירות הלקוחות של קבוצת קרייזי ליין ולוצ'י, מאופיין ברגישות רבה וסבלנות. כל לקוחה המעוניינת לשאול שאלה או להציף בעיה, יכולה ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של החברה ולקבל מענה הולם. התחושה במוקד השירות היא שיש עם מי לדבר, ושהלקוחה אינה מובנת מאליה. במרכז השירות של קרייזי ליין ולוצ'י, כל לקוחה מקבלת יחס מיוחד וישנו רצון טוב לשיתוף פעולה, כך שבסופו של דבר נציג השירות והלקוחה מצליחים למצוא יחד את המענה הטוב ביותר.
מה ניתן לברר במוקד הטלפוני?
לקוחה המחייגת את מספר הטלפון של קרייזי ליין ולוצ'י, יכולה לקבל מענה לשלל סוגי פניות:
באפשרותה לקבל מידע בנוגע להנחות, קולקציות חדשות, מבצעים חמים, מיקומי סניפים ברחבי הארץ ועוד. כמו כן, במידה ולקוחה מעוניינת להביע את דעתה על הבגדים החדשים שהגיעו למדפים, לספר על חוויית קנייה שעברה באחד הסניפים או אפילו לומר מילה טובה – ניתן להתקשר אל המוקד וליידע אותו, כך נשמר קשר רציף בין הנציגים והלקוחות. כל פנייה תטופל במהירות האפשרית, על מנת לחסוך זמן ללקוחה.
מה ייחודי במוקד השירות קרייזי ליין ולוצ'י?
מוקד שירות הלקוחות של החברה, מקפיד מלבד לטפל בפנייה במקום – לערוך גם מעקב שביעות רצון ללקוחה. המוקד נוהג בחלק מהמקרים ליצור קשר שוב עם הלקוחה שפנתה, בדרך כלל מספר ימים אחרי השיחה האחרונה, וזאת על מנת לבדוק האם הדברים אכן הסתדרו עבורה, והאם הייתה מרוצה מהשירות שקיבלה. הנציגים באמת מתעניינים בלקוחותיהם, והלקוחות שמרגישות את האכפתיות וההבנה מצד נציגי השירות מביעות הערכה על כך.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות לקוחות קרייזי ליין ולוצ'י בטלפון:
או במספר 08-9325019