נעלי נמרוד היא רשת הנעלה לפעוטות, ילדים ונוער השואפת לרמה גבוהה מאד של שירות, מקצועיות ושביעות רצון לקוחותיה. המוקד הטלפוני של החברה, מונה מספר רב של נציגי שירות מקצועיים, שבשבילם הלקוח הוא המרכז. אם תתקשרו אל מספר הטלפון של נעלי נמרוד ותציפו את בקשתכם, תזכו למענה מהיר ואיכותי, וכמובן עם חיוך. כמו כן, תוכלו להתייעץ עם נציגי השירות על הנעלת ילדים וטף, לקבל מידע נוסף על מועדון הלקוחות, נקודות המכירה הקרובות ביותר למקום המגורים, ועל המוצרים הנמכרים ברשת. במידה ואתם מעוניינים לשאול שאלה כשהמוקד אינו פעיל, תוכלו להשאיר הודעה ויחזרו אליכם בהקדם.
הטלפון של נעלי נמרוד – Nimrod
נציגי השירות במוקד שירות הלקוחות הינם בעלי ידע רב וניסיון, אך גם בעלי רגישות רבה ותודעת שירות גבוהה. מטרתם של הנציגים היא לא רק למצוא פתרון לכל בעיה, אלא גם לעשות זאת תוך חשיבה שקולה, מתן יחס אישי, רגישות ואמפתיה ללקוח. כאמו,ר כל לקוח של הרשת הוא חשוב – לא משנה אם הוא חבר מועדון או לקוח רגיל. לכל הלקוחות מוענק אותו יחס רציני ומכבד. כמו כן, הרשת צברה מוניטין של אמינות בקרב לקוחותיה, שכן, נציגי השירות מבטיחים ומקיימים: במידה ונציג שירות מתחייב בפני לקוח או לקוחה שיחזיר תשובה במועד מסוים, הוא יקיים את הבטחתו, כאילו חתם עמם על חוזה שאינו כתוב.
לפרטים נוספים –
מספר הטלפון של נעלי נמרוד: