מעריב

מחלקת המנויים של עיתון מעריב, מעניקה שירות טלפוני אדיב ומקצועי, ללקוחות שאינם מתפשרים על איכות, יעילות ומהירות. מדובר בעיתון ותיק, היודע כיצד לטפל בבקשות המנויים על הצד הטוב ביותר, וגם מאפשר לנרשמים חדשים ליצור מנוי בקלות רבה. אפשר ליצור קשר עם המוקד באמצעות מספר הטלפון של מעריב, בימים ובשעות המוגדרות כשעות פעילות: ימים א – ה בין 7:00-17:00 , בימי ד' וערבי חג בין השעות 13:00 – 7:00. כאשר תתקשרו, תיענו בידי נציג מיומן ומנוסה שיסייע לכם, ובמידת הצורך יעביר אתכם לטיפולו של נציג מומחה בתחום מסוים – למשל נציג לענייני תקלות.

הטלפון של מעריב
מחלקת המנויים מעניקה ללקוחותיה את כל המידע הדרוש בנוגע למגזינים שמציעה החברה, מבצעים והנחות הנוגעים לרכישת מנוי חדש, חבילות משפחתיות ועוד. בנוסף, ניתן להציף הצעות ייעול ובעיות שיש למצוא להן פתרון, ולקבל מענה בהקדם. נציגי השירות של מעריב מומחים במתן פתרונות יעילים לטווח הארוך, המוסכמים הן הלקוח והן על החברה, וכך נוצר למעשה שיתוף פעולה חיובי עם הלקוחות. לא חשוב אם ללקוח יש מנוי לעיתון או לא, כלל הלקוחות זוכים לאותו יחס אישי ואדיב ומקבלים מענה שמתאים לצרכיהם.

טיפים ללקוח
מומלץ ליצור קשר עם המוקד במהלך שעות הפעילות הנקובות, ולא ברגע האחרון, על מנת שתוכלו לקבל מענה מלא. זכרו את שמו של הנציג עמו שוחחתם, על מנת שתדעו את מי לבקש אם תזדקקו לשיחה נוספת. בנוסף, כדאי לכם לרכז את כל פניותיכם לשיחה אחת, על מנת לחסוך זמן, ולקבל מענה מקיף שיכלול פתרונות לכל הבעיות.

צריכים את הטלפון של מעריב? חייגו

למחלקת המנויים התקשרו:
2428*

למחלקת שירות לקוחות התקשרו:
2421*