ביגוד והלבשה
שירות לקוחות אריסטו שמט
אריסטו שמט הינה רשת ביגוד אופנה לנשים, המעניקה ללקוחותיה שירות מדויק ככל האפשר.אנשי מרכז השירות ניחנים בהקשבה
מהות השירות
חברות ביגוד אופנה, מתמחות במתן שירות ברמה גבוהה ללקוחות. לכל חברה חשוב לשמר את לקוחותיה, חשוב לה שלקוחותיה יהיו שבעי רצון וימליצו על השירות לחבריהם. לכן, גם חברות בעל שם עולמי כמו BillaBong, H&M וזארה שמעמדן יציב בסך הכל, אינן נחות לרגע על מנת לספק ללקוחות את השירות הכי טוב שיוכלו לקבל. אנשי מוקד השירות, שעברו הכשרה מסודרת לתפקיד, משתדלים לנהל עם לקוחות החברה שיחה באווירה אישית ונינוחה, שבמהלכה ינסו להבין ללבם ולמצוא פיתרון מהיר למצוקותיהם.
שירות טלפוני מצוין
רשתות האופנה מפעילות מוקדי שירות טלפוני, המונים מספר גדול של נציגים, על מנת שאלה יספקו פלטפורמה להתעדכנות במידע רלוונטי ופתירת בעיות. מדובר בחברות כמו רנואר, הוניגמן ו TNT, תמנון ועונות. אלו שאלות או בעיות עלולות להתעורר בקרב לקוחות הרוכשים ביגוד אופנה? לרוב מדובר בהחלפות, החזרות, קבלת זיכויים ושוברים, רכישת כרטיסי גיפט קארד והטענתם, איתור בגד מדגם מסוים, במידה וצבע מסוימים, שינוי מקום איסוף הזמנה, ולמחזיקי כרטיס מועדון – בירור יתרה, הנחות והטבות. נציגי המוקדים בחברות כמו Golbary, Jump, קרייזי ליין ולוצ'י משקיעים את מיטב מרצם במענה על כלל השאלות, גם המורכבות שבהן, שמצריכות בירור נוסף. מוקדי שירות הלקוחות שומרים על קשר רציף עם הלקוחות, ומקפידים להתקשר מדי פעם על מנת לברר האם הם מרוצים מהשירות שקיבלו. חברות כמו אריסטו שמט, FOX, H&O, Golf&co, ו – מתאים – לי, מקבלות מכתבי תודה רבים על פועלן, המעידים על לקוחות מרוצים רבים.
לפרטים נוספים, ניתן לפנות למוקדי שירות הלקוחות של החברות השונות