מוקד תאגידי המים והביוב
מניב ראשון מוקד תשלומים ושירות לקוחות
מניב ראשון – התפתחות והובלה טכנולוגיתחברת מניב הינה תאגיד המים והביוב של ראשון לציון והיא הוקמה בשנת
תאגידי מים וביוב – לטובת הצרכן
החל משנת 2001 הוא שונה מספר פעמים, אך נחקק חוק תאגידי המים והביוב, כאשר המטרה העיקרית הייתה לשפר את איכות השירות לצרכן, שיפור תנאי המים וכמובן את איכות האמינות של גופי המים כלפי הציבור. לכל תאגיד מים כיום יש שירות לקוחות פרונטאלי, לצד מוקד שירות טלפוני וכך כל צרכן יכול תמיד לפנות בכל שאלה או בעיה.
תאגידי מים וביוב – מוקד שירות מקצועי
כיום קיימים 52 תאגידי מים וביוב. בין אם מדובר בתאגידי מים כמו הגיחון, מי אביבים, מי כרמל ובין אם מדובר בתאגידים כמו מניב ראשון, יובלים אשדוד, מיתב, מי שבע, מי נתניה או מי שקמה – תמיד ניתן ליצור קשר עם כל מוקד טלפוני שהוא על מנת לקבל את השירות המגיע כחלק מהאני מאמין של התאגידים.
תאגידי מים וביוב – ניתן תמיד ליצור קשר
מי שמחפשים את מספר הטלפון של אחד התאגידים, לכל אחד מהם יש אתר אינטרנט מאוד מפותח ומושקע שבו ניתן ליצור קשר גם באופן מקוון וגם באמצעות שירות טלפוני. מוקד שירות באמצעות הטלפון מציע את העזרה המקצועית ממש כמו שניתן לגשת בשעות קבלת הקהל. היתרון בטלפון הוא זמן ההמתנה המאפשר לבצע מספר פעולות במקביל עד שיגיע התור.
תאגידי מים וביוב – השקעה גדולה בתשתיות
כיום התאגידים באופן גורף משקיעים סכומים גדולים מאוד בתכנון תשתיות המים והביוב, על מנת לשפר ולשמר את איכות המים הגבוהה. במקביל ישנו שיפור בנושא הגבייה וכמובן ההשקעה החשובה ביותר – ההון האנושי. באמצעות מרכז מידע יכול כל לקוח ואזרח לקבל את המענה הטוב ביותר עבור מספר הצרכן שלו ובניגוד לאיכות השירות שניתן בטרם הוקמו התאגידים, היעילות משתפרת בכל יום ובכל רגע.
לפרטים נוספים, ניתן לפנות למוקדי שירות הלקוחות בטלפון : 1-900-72-13-90
להלן חלק מתאגידי המים במוקד: