עיתונים ומגזינים
שירות לקוחות מגזינים מוטו תקשורת
קבוצת מוטו תקשורת הינה חברת תוכן מובילה, המפיקה כיום כ – 14 מגזינים לכל המשפחה. המוכרים שבהם:
לא משנה אם מדובר בשבועון כמו לאשה, ירחון כמו בלייזר, או עיתון יומי כמו ידיעות אחרונות – כולם יודעים שכל עיתון או הוצאת עיתונים זקוקים למוקד שירות לקוחות מצוין. לכן, זה ברור שהמוניטין של העיתונים המובילים בשוק מתבסס גם על השירות המקצועי שהם מעניקים ללקוחות. נציגי שירות הלקוחות של העיתונים המובילים, מעניקים שירות איכותי וללא פשרות, תוך מתן יחס אדיב, סבלני ומתחשב. ניתן לפנות אליהם בכל סוגיה, אם זו שאלה, בעיה או בקשה. הלקוחות הם המרכז בעבור מוקדי השירות, לכן חשוב להם לשמור על נאמנותם ולהתייחס לכל פניה במלוא הרצינות הנדרשת.
שירות לקוחות בטלפון
העיתונים המובילים, למשל מעריב, הארץ ו – The Marker, ישראל היום, גלובס, ג'רוזלם פוסט ואצבעוני, מנהלים מוקדי שירות טלפוני המאפשרים ללקוחות להתעדכן בכל המידע הדרוש להם, כגון: רכישת מנוי, חידוש מנוי, מוספים, משלוחים, הרשמה למהדורות הדיגיטליות ועוד. כמו כן, לקוח יכול להתקשר למוקד על מנת לשתף במקרים יוצאי דופן, הזקוקים לטיפול, ולהחליט יחד עם נציג השירות על פתרון שירוויח ממנו, ולא רק בטווח הקצר.
צרו קשר עם נציג שירות בטלפון, חייגו לטלפון: 03-6386922
להלן חלק מהעיתונים והמגזינים אליהם תוכלו להגיע דרך שירות האינדקס הטלפוני: