שירות לקוחות רשתות הנעלה
מחסני הנעלה – שירות לקוחות
רשת מחסני הנעלה הינה רשת חנויות נעליים מוכרת המציעה מגוון רחב של מותגים לנשים, גברים וילדים. החברה
רשתות הנעלה בישראל, מעניקות ללקוחותיהן שירות ברמה בינלאומית, השואפת ללא פחות ממצוינות. מוקדי השירות מקבלים לעבודה רק אנשים בעלי תודעת שירות גבוהה, אסרטיביות ויכולות גבוהות בתחום משאבי אנוש, ומכשירים אותם להיות נציגי שירות איכותיים, המספקים מענה מתאים לכל שאלה ובעיה. כל הלקוחות, בלי יוצא מהכלל, זוכים ליחס אישי אך גם מקצועי וטיפול מיומן. במוקדי השירות של רשתות ההנעלה, הלקוח הוא הכוכב, על כן יש לכבדו ולהתייחס אל כל פנייה שלו ברצינות רבה. מעבר לכך שטיפול בפניית הלקוח הינו בעל תרומה עצומה לשיפור השירות בעתיד, הוא כמובן חיוני לשמירה על שביעות רצון הלקוח. המטרה היא להפוך כל לקוח שהציף תלונה, ללקוח עם חיוך.
שירות לקוחות בטלפון
רשתות ההנעלה, מספקות מענה שוטף במוקד הטלפוני במהלך שעות הפעילות, אך מרביתן גם מאפשרות ללקוחות להשאיר הודעה קולית עם תוכן הפנייה, בתוספת פרטיהם המלאים, וחוזרות אליהם בהקדם עם המידע שביקשו. המוקדים הטלפוניים של החברות: גלי, נעלי נמרוד, נעלי גזית, טבע נאות, Crocs, נעלי Aldo, קליגולה, Scoop ומחסני הנעלה מאפשרים ללקוחות להביע את דעתם על הקולקציות, לשתף בחוויות רכישה בסניפים השונים, להתייעץ, לבקש בקשות ועוד. בעזרתם, הלקוחות יכולים לקבל סיוע למצוקותיהם, ולהישאר מעודכנים בדגמים החדשים של הקולקציות, במבצעים וההנחות. בנוסף, כדאי לציין שנציגי השירות במוקדים של רשתות ההנעלה שומרים על קשר רציף עם הלקוחות, ומתקשרים אליהם שוב על מנת לוודא שהשירות שניתן להם אכן עזר בפתירת הבעיה.
מרכז שירות טלפוני של כל חנויות הנעליים בישראל: 1-900-720-105
להלן חלק מרשתות ההנעלה אליהם תוכלו להגיע דרך שירות האינדקס הטלפוני: