לא תאמינו איך תורידו תוך שבועיים 10 קילו

אנחנו יודעים שהדבר הראשון שבא לכם לעשות ברגע שהטמפרטורות עולות זה לקפוץ לים או לבריכה, אבל אז כאשר אתם מנסים ללבוש את בגד הים שלכם אתם מגלים שאולי החורף גרם לכם להשתבלל קצת יותר מדי. ישנן לא מעט שיטות להסרה במשקל, חלק מהן מהירות יותר, חלק מהן איטיות יותר ורוב האנשים מחפשים את הדרך המהירה. ירידה במשקל של 10 ק"ג בשבועיים נשמעת כמו חלום רחוק, אך עם שילוב של תזונה נכונה, פעילות גופנית ותמיכה מקצועית, זה אפשרי. בואו לגלות את הדרך הבטוחה והיעילה ביותר להגיע ליעד של הסרת 10 קילו תוך שבועיים.

איך להוריד 10 קילו תוך שבועיים – בריאות לפני הכל

רגע לפני שנדבר תהליך ההסרה במשקל, חשוב להבין עד כמה הסרה בריאה במשקל היא אלמנט המחייב הסתכלות על הבריאות. ירידה מהירה מדי במשקל יכולה להיות מסוכנת לבריאות ולכן חשוב שכאשר אתם מבצעים הליך של הסרה במשקל, כל הליך של הסרה במשקל, תעשו זאת בהתייעצות עם תזונאים ורופאים רלוונטיים על מנת שבאמת תוכלו לבצע את התהליך בהתאמה אישית אליכם. הצעד הראשון שלכם מתחיל בבדיקות דם, בצעו בדיקות דם, גלו אילו וויטמינים חסר לכם ואז תוכלו גם לשלב את הוויטמינים הללו בתזונה החדשה שלכם. מעבר לכך, ישנן דרכים בריאות ואיכותיות להסרה במשקל שחשוב להכיר.

הוסיפו חלבון לתזונה שלכם

מחקרים רבים מראים כי הגבלת צריכת הקלוריות היומית היא הדרך לירידה במשקל. ניתן לחשב את כמות הקלוריות הרצויה בעזרת מחשבונים מקוונים או להתייעץ עם תזונאי וחשוב להבין שהגבלת הקלוריות היומית לא צריכה להיות דרסטית, אלא כזו שתוביל להסרה במשקל ולכן להתאמה האישית יש תפקיד מהותי בתהליך זה. כמו כן, כדאי להוסיף חלבון לתזונה שלכם. החלבון מביא לתחושת שובע, מסייע בשמירה על מסת השריר ויש לו תכונות בריאותיות גבוהות המסייעות לגוף להתמודד עם מגוון סיטואציות. מחקר שפורסם במגזיןAmerican Journal of Clinical Nutrition מצא כי תזונה עשירה בחלבון יעילה יותר לירידה במשקל ושמירה על התוצאות לאורך זמן.

הפחיתו בפחמימות ריקות והוסיפו סיבים תזונתיים

כולנו אוהבים בצקים, הריח של הבורקס החם מפתה ומאפים עם שוקולד ממיסים את הנפש. יחד עם זאת, חשוב שתדעו שלפחמימות יש דרך לגרום לנו לאשליה. הן יכולות לגרום לנו לתחושת שובע זמנית אך בפועל הן גורמות לתחושת נשנוש יתר ולרעב מוגבר כי פחמימה היא למעשה סוכר. הפחתת צריכת הפחמימות, במיוחד הפשוטות, יכולה להוביל לירידה מהירה במשקל.

אם כבר אתם מפחיתים בפחמימות הוסיפו סיבים תזונתיים לשגרת התזונה שלכם. הסיבים מביאים לתחושת שובע ומסייעים בתהליך העיכול. על מנת שבאמת תצליחו להביא את הסיבים התזונתיים למטרה המיוחלת חשוב לשתות עמם מים והמון, ובכלל, מים מסייעים לשמירה על המשקל וגם להסרה במשקל וגורמים לגוף להיות חזק ובריא יותר.

שלבו פעילות גופנית – היא תעורר אתכם

גוף בריא וחזק הוא גוף שנמצא בתנועה. פעילות אירובית כמו ריצה, שחייה או רכיבה על אופניים, שורפת קלוריות ומסייעת בהאצת תהליך הירידה במשקל. מחקר שפורסם בשנים האחרונות באתר .obesity מצא כי שילוב של פעילות אירובית עם תזונה נכונה הוביל לירידה משמעותית במשקל ושיפור בבריאות. יחד עם אימוני כוח, אירובי, או אפילו פשוט הליכות להגברת הכושר ושילוב של תמיכה מקצועית וליווי מקצועי בתחום הכושר תוכלו להגיע לתוצאות נהדרות שלא רק יחמיאו לכם חיצונית אלא פשוט יהפכו אתכם לבריאים יותר.

איכות חיים טובה ובריאה היא זכות בסיסית לכולם

כאשר אתם חושבים על הסרה במשקל אל תעשו זאת אך ורק בשביל נראות, נראות היא הבונוס. עשו זאת בשביל הבריאות. המטרה להיכנס לג'ינס שתמיד חלמתם עליו היא נהדרת, אך להיכנס אל הג'ינס הזה בריאים, חזקים ומרועננים זה אפילו טוב יותר כי מגיעה לכם איכות חיים טובה יותר.

מעוניינים בפרטים נוספים עבור המוצר/השירות עליהם נכתב במאמר זה? השאירו למטה פרטים ונעביר אותם לבעל המוצר/שירות