חברות שילוח בינלאומיות – חשיבותו של שירות לקוחות יעיל
במידה ואתם רוצים לבצע שילוח בינלאומי – להעביר חבילות/סחורה כבדה לחו"ל, לבצע הזמנה גדולה בחו"ל ולייבאה לארץ או לעשות רילוקיישן ולהעביר את חפציכם למדינה אחרת ישנה חשיבת מכרעת לחברת השילוח בה אתם בוחרים ובפרט לרמת שירות לקוחות החברה. הדרך היחידה להבטיח שהסחורה הרגישה שלכם תגיע ליעדה בשלום ובזמן היא לבחור בחברה אמינה ומקצועית שמבינה מה זה שירות לקוחות טוב.
למה שירות לקוחות כל כך חשוב?
כאשר מבצעים משלוחים בין-לאומיים ישנה רמת אי וודאות גדולה והרבה סיכון והדרך היחידה לצמצם אותו ולהבטיח שהמשלוח מגיע בשלמותו ובמועד שנקבע היא יכולת מעקב צמודה אחריו בכל שלב ושלב בתהליך. חברת שילוח בין לאומית המציעה ללקוחות מוקד טלפוני הזמין בכל עת, מהארץ ומחו"ל יכולה לספק לנו את הנתונים הכי עדכניים בנוגע למשלוח שלנו כבר בטלפון.
מוקד שירות טלפוני יעיל מבטיח שנקבל תשובות מהירות ומדויקות בנוגע למצב המשלוח שלנו ולבצע שינויים במהלך השילוח ללא בעיה.
כמו כן, מוקד טלפוני איכותי מאפשר לכל לקוח לבצע שילוח בתנאים המתאימים ביותר עבורו – חברות שילוח מנוסות מאפשרות לנציגיהן להתאים חבילת שילוח ייחודית המותאמת אישית לכל לקוח בהתאם למאפייניו.
דבר אחרון כאשר מבצעים שילוח קטן כגדול בין מדינות ישנם עניינים בירוקרטים לא פשוטים עליהן יש לתת את הדעת (עמילות מכס לדוגמא) מוקד שירות טלפוני מקצועי ידע לפרט אודות המאפיינים הבירוקראטיים של התהליך, ייצג אתכם מול הרשויות ויבטיח שתהליך השילוח שלכם יהיה חלק ככל שניתן.
בכדי להכריע אילו מבין חברות השילוח, מומלץ לפנות בטלפון לכל אחת מחברות השילוח המובילות ולהשוות בין התנאים שהן מציעות, כמו גם בין רמת שירות לקוחות החברה וכך למצוא את החברה שהכי מתאימה לכם.
צריכים את חברת השילוח? חייגו 1900-72-05-61
להלן חלק מחברות השילוח אליהם תוכלו להגיע דרך שירות האינדקס הטלפוני:
טלפון UPS
טלפון FEDEX
טלפון EMS
טלפון DHL
טלפון FC פליינג קרגו
טלפון TNT אקספרס
טלפון FRIDENSON
טלפון תבל לוגיסטיקה
טלפון TDY
טלפון גלובוס אינטרנשיונל
|